master's thesis
TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA

Gusić, Mia
University of Split
University Department of Professional Studies

Cite this document

Gusić, M. (2019). TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Master's thesis, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Master's thesis, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Gusić, M. (2019). 'TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA', Master's thesis, University of Split, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Gusić M. TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2019 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

M. Gusić, "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA", Master's thesis, University of Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Please login to the repository to save this object to your list.