master's thesis
TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA

Gusić, Mia
University of Split
University Department of Professional Studies

Cite this document

Gusić, M. (2019). TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Master's thesis, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Master's thesis, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Gusić, M. (2019). 'TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA', Master's thesis, University of Split, accessed 22 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Gusić M. TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2019 [cited 2025 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

M. Gusić, "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA", Master's thesis, University of Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208

Please login to the repository to save this object to your list.