University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Gusić, M. (2019). TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Master's thesis, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Master's thesis, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, M. (2019). 'TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA', Master's thesis, University of Split, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić M. TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2019 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
M. Gusić, "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA", Master's thesis, University of Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208