Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Gusić, M. (2019). TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, M. (2019). 'TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić M. TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
M. Gusić, "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208