Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Baričević, D. (2020). PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820
Baričević, Dario. "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820
Baričević, Dario. "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820
Baričević, D. (2020). 'PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820
Baričević D. PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820
D. Baričević, "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:032820