University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Maleš, N. (2020). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, Nevena. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, Nevena. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, N. (2020). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš N. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2020 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
N. Maleš, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442