Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Maleš, N. (2020). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, Nevena. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, Nevena. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, N. (2020). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš N. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
N. Maleš, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442