University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Terze, K. (2024). ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA (Graduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
Terze, Karla. "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
Terze, Karla. "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
Terze, K. (2024). 'ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA', Graduate thesis, University of Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
Terze K. ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA [Graduate thesis]. Split: University of Split; 2024 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
K. Terze, "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA", Graduate thesis, University of Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007