Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Terze, K. (2024). ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
Terze, Karla. "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
Terze, Karla. "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
Terze, K. (2024). 'ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
Terze K. ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007
K. Terze, "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007