Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Deronja, J. (2020). STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
Deronja, Joško. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
Deronja, Joško. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
Deronja, J. (2020). 'STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
Deronja J. STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
J. Deronja, "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505