Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
DRNASIN, I. (2020). ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
DRNASIN, IVAN. "ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
DRNASIN, IVAN. "ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
DRNASIN, I. (2020). 'ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
DRNASIN I. ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
I. DRNASIN, "ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825