University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
DRNASIN, I. (2020). ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
DRNASIN, IVAN. "ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
DRNASIN, IVAN. "ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
DRNASIN, I. (2020). 'ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
DRNASIN I. ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2020 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825
I. DRNASIN, "ULOGA DOGAĐANJA U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ULTRA EUROPE SPLIT", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:306825