Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Teklić, M. (2024). ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
Teklić, Matea. "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
Teklić, Matea. "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
Teklić, M. (2024). 'ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
Teklić M. ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
M. Teklić, "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005