University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Teklić, M. (2024). ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
Teklić, Matea. "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA." Undergraduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
Teklić, Matea. "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA." Undergraduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
Teklić, M. (2024). 'ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
Teklić M. ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2024 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005
M. Teklić, "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005