Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Brzović, N. (2024). KONCEPT KOGNITIVNIH PRISTRANOSTI I NJIHOVA PRIMJENA U MARKETINGU (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:357196
Brzović, Nediljka. "KONCEPT KOGNITIVNIH PRISTRANOSTI I NJIHOVA PRIMJENA U MARKETINGU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:357196
Brzović, Nediljka. "KONCEPT KOGNITIVNIH PRISTRANOSTI I NJIHOVA PRIMJENA U MARKETINGU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:357196
Brzović, N. (2024). 'KONCEPT KOGNITIVNIH PRISTRANOSTI I NJIHOVA PRIMJENA U MARKETINGU', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:357196
Brzović N. KONCEPT KOGNITIVNIH PRISTRANOSTI I NJIHOVA PRIMJENA U MARKETINGU [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:357196
N. Brzović, "KONCEPT KOGNITIVNIH PRISTRANOSTI I NJIHOVA PRIMJENA U MARKETINGU", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:357196