Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Vuković, T. (2023). ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA ODABIR UGOSTITELJSKIH OBJEKATA MLAĐIH POTROŠAČA-GENERACIJE Y I Z (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:728850
Vuković, Tea. "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA ODABIR UGOSTITELJSKIH OBJEKATA MLAĐIH POTROŠAČA-GENERACIJE Y I Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:728850
Vuković, Tea. "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA ODABIR UGOSTITELJSKIH OBJEKATA MLAĐIH POTROŠAČA-GENERACIJE Y I Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:728850
Vuković, T. (2023). 'ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA ODABIR UGOSTITELJSKIH OBJEKATA MLAĐIH POTROŠAČA-GENERACIJE Y I Z', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:728850
Vuković T. ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA ODABIR UGOSTITELJSKIH OBJEKATA MLAĐIH POTROŠAČA-GENERACIJE Y I Z [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:728850
T. Vuković, "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA ODABIR UGOSTITELJSKIH OBJEKATA MLAĐIH POTROŠAČA-GENERACIJE Y I Z", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:728850