prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA

Milan-Stude, Nikola
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Milan Stude, N. (2022). UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Milan Stude, Nikola. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Milan Stude, Nikola. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Milan Stude, N. (2022). 'UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 01.12.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Milan Stude N. UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2022 [pristupljeno 01.12.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

N. Milan Stude, "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.