Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Bralić, M. (2022). PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
Bralić, Matea. "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
Bralić, Matea. "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
Bralić, M. (2022). 'PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
Bralić M. PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
M. Bralić, "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348