University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Bralić, M. (2022). PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
Bralić, Matea. "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
Bralić, Matea. "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
Bralić, M. (2022). 'PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA', Master's thesis, University of Split, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
Bralić M. PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2022 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348
M. Bralić, "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA", Master's thesis, University of Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348