Pervan, K. (2022). SUVREMENE TENDENCIJE U PRODAJI (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:825759
Pervan, Kristijan. "SUVREMENE TENDENCIJE U PRODAJI." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:825759
Pervan, Kristijan. "SUVREMENE TENDENCIJE U PRODAJI." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:825759
Pervan, K. (2022). 'SUVREMENE TENDENCIJE U PRODAJI', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 29.05.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:825759
Pervan K. SUVREMENE TENDENCIJE U PRODAJI [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2022 [pristupljeno 29.05.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:825759
K. Pervan, "SUVREMENE TENDENCIJE U PRODAJI", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:825759