Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Babarović, T. (2021). PRIMJENA MARKETINGA SADRŽAJA U SVRHU JAČANJA MARKE PRIMJER-PORTAL COOLINARIKA (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:250765
Babarović, Tea. "PRIMJENA MARKETINGA SADRŽAJA U SVRHU JAČANJA MARKE PRIMJER-PORTAL COOLINARIKA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:250765
Babarović, Tea. "PRIMJENA MARKETINGA SADRŽAJA U SVRHU JAČANJA MARKE PRIMJER-PORTAL COOLINARIKA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:250765
Babarović, T. (2021). 'PRIMJENA MARKETINGA SADRŽAJA U SVRHU JAČANJA MARKE PRIMJER-PORTAL COOLINARIKA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:250765
Babarović T. PRIMJENA MARKETINGA SADRŽAJA U SVRHU JAČANJA MARKE PRIMJER-PORTAL COOLINARIKA [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:250765
T. Babarović, "PRIMJENA MARKETINGA SADRŽAJA U SVRHU JAČANJA MARKE PRIMJER-PORTAL COOLINARIKA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:250765