Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Radić, A. (2021). MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
Radić, Antonia. "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
Radić, Antonia. "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
Radić, A. (2021). 'MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 24.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
Radić A. MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2021 [pristupljeno 24.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
A. Radić, "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605