University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Radić, A. (2021). MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
Radić, Antonia. "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU." Undergraduate thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
Radić, Antonia. "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU." Undergraduate thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
Radić, A. (2021). 'MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
Radić A. MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605
A. Radić, "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605