Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Kruljac, T. (2021). DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
Kruljac, Tena. "DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
Kruljac, Tena. "DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
Kruljac, T. (2021). 'DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
Kruljac T. DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
T. Kruljac, "DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852