University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Kruljac, T. (2021). DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
Kruljac, Tena. "DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA." Master's thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
Kruljac, Tena. "DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA." Master's thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
Kruljac, T. (2021). 'DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA', Master's thesis, University of Split, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
Kruljac T. DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852
T. Kruljac, "DIGITALNI MARKETING NA PRAKTIČNOM PRIMJERU TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA SOLINA", Master's thesis, University of Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:038852