University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Marijanović, M. (2020). SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKE McDONALDS (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:420217
Marijanović, Matea. "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKE McDONALDS." Master's thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:420217
Marijanović, Matea. "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKE McDONALDS." Master's thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:420217
Marijanović, M. (2020). 'SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKE McDONALDS', Master's thesis, University of Split, accessed 24 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:420217
Marijanović M. SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKE McDONALDS [Master's thesis]. Split: University of Split; 2020 [cited 2024 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:420217
M. Marijanović, "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKE McDONALDS", Master's thesis, University of Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:420217