University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Brkić, D. (2020). ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O. (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
Brkić, Dora. "ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
Brkić, Dora. "ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
Brkić, D. (2020). 'ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
Brkić D. ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O. [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2020 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
D. Brkić, "ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981