University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Deronja, J. (2020). STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
Deronja, Joško. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
Deronja, Joško. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
Deronja, J. (2020). 'STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
Deronja J. STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2020 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505
J. Deronja, "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505