undergraduate thesis
STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.

Deronja, Joško
University of Split
University Department of Professional Studies

Cite this document

Deronja, J. (2020). STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Deronja, Joško. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Deronja, Joško. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.." Undergraduate thesis, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Deronja, J. (2020). 'STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 23 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Deronja J. STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2020 [cited 2024 February 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

J. Deronja, "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:429505

Please login to the repository to save this object to your list.