University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Prka, A. (2019). MOTIVI TRGOVAČKIH PODUZEĆA ZA IZVOZ I NASTUP NA INOZEMNOM TRŽIŠTU (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:795933
Prka, Ana. "MOTIVI TRGOVAČKIH PODUZEĆA ZA IZVOZ I NASTUP NA INOZEMNOM TRŽIŠTU." Master's thesis, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:795933
Prka, Ana. "MOTIVI TRGOVAČKIH PODUZEĆA ZA IZVOZ I NASTUP NA INOZEMNOM TRŽIŠTU." Master's thesis, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:795933
Prka, A. (2019). 'MOTIVI TRGOVAČKIH PODUZEĆA ZA IZVOZ I NASTUP NA INOZEMNOM TRŽIŠTU', Master's thesis, University of Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:795933
Prka A. MOTIVI TRGOVAČKIH PODUZEĆA ZA IZVOZ I NASTUP NA INOZEMNOM TRŽIŠTU [Master's thesis]. Split: University of Split; 2019 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:795933
A. Prka, "MOTIVI TRGOVAČKIH PODUZEĆA ZA IZVOZ I NASTUP NA INOZEMNOM TRŽIŠTU", Master's thesis, University of Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:795933