University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Pervan, L. (2024). ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA (Graduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
Pervan, Lorenzo. "ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
Pervan, Lorenzo. "ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
Pervan, L. (2024). 'ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA', Graduate thesis, University of Split, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
Pervan L. ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA [Graduate thesis]. Split: University of Split; 2024 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
L. Pervan, "ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA", Graduate thesis, University of Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129