University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Nenadić, A. (2023). ULOGA TURISTIČKE AGENCIJE U POSREDOVANJU PRODAJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:820572
Nenadić, Ana. "ULOGA TURISTIČKE AGENCIJE U POSREDOVANJU PRODAJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA." Undergraduate thesis, University of Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:820572
Nenadić, Ana. "ULOGA TURISTIČKE AGENCIJE U POSREDOVANJU PRODAJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA." Undergraduate thesis, University of Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:820572
Nenadić, A. (2023). 'ULOGA TURISTIČKE AGENCIJE U POSREDOVANJU PRODAJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:820572
Nenadić A. ULOGA TURISTIČKE AGENCIJE U POSREDOVANJU PRODAJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2023 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:820572
A. Nenadić, "ULOGA TURISTIČKE AGENCIJE U POSREDOVANJU PRODAJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:820572