University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Čeh, A. (2022). USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
Čeh, Antonija. "USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
Čeh, Antonija. "USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
Čeh, A. (2022). 'USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA', Master's thesis, University of Split, accessed 24 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
Čeh A. USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2022 [cited 2024 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
A. Čeh, "USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA", Master's thesis, University of Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735