prikaz prve stranice dokumenta PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA

Bralić, Matea
University of Split
University Department of Professional Studies
Department of Management, Trade and Tourism

Cite this document

Bralić, M. (2022). PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA (Master's thesis). Split: University of Split, University Department of Professional Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348

Bralić, Matea. "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Master's thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348

Bralić, Matea. "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Master's thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348

Bralić, M. (2022). 'PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA', Master's thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, accessed 19 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348

Bralić M. PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA [Master's thesis]. Split: University of Split, University Department of Professional Studies; 2022 [cited 2024 February 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348

M. Bralić, "PRIMJENA STORYTELLING-A I STORYDOING-A U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI TURISTIČKIH PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA", Master's thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:413348

Please login to the repository to save this object to your list.