University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Šefčić, L. (2022). UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, Luciana. "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, Luciana. "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, L. (2022). 'UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA', Master's thesis, University of Split, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić L. UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2022 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
L. Šefčić, "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA", Master's thesis, University of Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109