University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Mandić, T. (2022). ISTRAŽIVANJE STAVOVA I UPOZNATOSTI POTROŠAČA SA KORIŠTENJEM NEUROMARKETINGA KAO MARKETINŠKE ISTRAŽIVAČKE METODE (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:430643
Mandić, Tena. "ISTRAŽIVANJE STAVOVA I UPOZNATOSTI POTROŠAČA SA KORIŠTENJEM NEUROMARKETINGA KAO MARKETINŠKE ISTRAŽIVAČKE METODE." Undergraduate thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:430643
Mandić, Tena. "ISTRAŽIVANJE STAVOVA I UPOZNATOSTI POTROŠAČA SA KORIŠTENJEM NEUROMARKETINGA KAO MARKETINŠKE ISTRAŽIVAČKE METODE." Undergraduate thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:430643
Mandić, T. (2022). 'ISTRAŽIVANJE STAVOVA I UPOZNATOSTI POTROŠAČA SA KORIŠTENJEM NEUROMARKETINGA KAO MARKETINŠKE ISTRAŽIVAČKE METODE', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:430643
Mandić T. ISTRAŽIVANJE STAVOVA I UPOZNATOSTI POTROŠAČA SA KORIŠTENJEM NEUROMARKETINGA KAO MARKETINŠKE ISTRAŽIVAČKE METODE [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:430643
T. Mandić, "ISTRAŽIVANJE STAVOVA I UPOZNATOSTI POTROŠAČA SA KORIŠTENJEM NEUROMARKETINGA KAO MARKETINŠKE ISTRAŽIVAČKE METODE", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:430643