University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Trlin, M. (2021). SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
Trlin, Mirna. "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE." Master's thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
Trlin, Mirna. "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE." Master's thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
Trlin, M. (2021). 'SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE', Master's thesis, University of Split, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
Trlin M. SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE [Master's thesis]. Split: University of Split; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
M. Trlin, "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE", Master's thesis, University of Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567