University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Šefčić, L. (2022). UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, Luciana. "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, Luciana. "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, L. (2022). 'UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA', Master's thesis, University of Split, accessed 17 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić L. UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2022 [cited 2024 April 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
L. Šefčić, "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA", Master's thesis, University of Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109