University of Split University Department of Professional Studies Department of Management, Trade and Tourism
Cite this document
Šefčić, L. (2022). UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, Luciana. "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, Luciana. "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA." Master's thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, L. (2022). 'UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA', Master's thesis, University of Split, accessed 26 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić L. UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA [Master's thesis]. Split: University of Split; 2022 [cited 2025 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
L. Šefčić, "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA", Master's thesis, University of Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109