Radić, T. (2020). ULOGA STORYTELLINGA U FORMIRANJU PROIZVODA PUTNIČKIH AGENCIJA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:002735
Radić, Tanja. "ULOGA STORYTELLINGA U FORMIRANJU PROIZVODA PUTNIČKIH AGENCIJA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:002735
Radić, Tanja. "ULOGA STORYTELLINGA U FORMIRANJU PROIZVODA PUTNIČKIH AGENCIJA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:002735
Radić, T. (2020). 'ULOGA STORYTELLINGA U FORMIRANJU PROIZVODA PUTNIČKIH AGENCIJA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 20.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:002735
Radić T. ULOGA STORYTELLINGA U FORMIRANJU PROIZVODA PUTNIČKIH AGENCIJA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2020 [pristupljeno 20.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:002735
T. Radić, "ULOGA STORYTELLINGA U FORMIRANJU PROIZVODA PUTNIČKIH AGENCIJA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:002735