Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Paleka, K. (2020). KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694
Paleka, Karmela. "KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694
Paleka, Karmela. "KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694
Paleka, K. (2020). 'KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694
Paleka K. KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694
K. Paleka, "KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694