Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Brkić, D. (2020). ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O. (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
Brkić, Dora. "ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
Brkić, Dora. "ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
Brkić, D. (2020). 'ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 29.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
Brkić D. ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O. [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2020 [pristupljeno 29.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981
D. Brkić, "ANALIZA VANJSKOG MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA PRIMJERU PODUZEĆA TELE2 D.O.O.", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:461981