Samardžić, J. (2019). SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
Samardžić, Jelena. "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
Samardžić, Jelena. "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
Samardžić, J. (2019). 'SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 26.05.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
Samardžić J. SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2019 [pristupljeno 26.05.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
J. Samardžić, "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789