Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Milić, K. (2024). ULOGA LJUDSKIH RESURSA U ODRŽAVANJU RAZINE KVALITETE USLUGE U HOTELIJERSTVU (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:600327
Milić, Kristina. "ULOGA LJUDSKIH RESURSA U ODRŽAVANJU RAZINE KVALITETE USLUGE U HOTELIJERSTVU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:600327
Milić, Kristina. "ULOGA LJUDSKIH RESURSA U ODRŽAVANJU RAZINE KVALITETE USLUGE U HOTELIJERSTVU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:600327
Milić, K. (2024). 'ULOGA LJUDSKIH RESURSA U ODRŽAVANJU RAZINE KVALITETE USLUGE U HOTELIJERSTVU', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:600327
Milić K. ULOGA LJUDSKIH RESURSA U ODRŽAVANJU RAZINE KVALITETE USLUGE U HOTELIJERSTVU [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:600327
K. Milić, "ULOGA LJUDSKIH RESURSA U ODRŽAVANJU RAZINE KVALITETE USLUGE U HOTELIJERSTVU", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:600327