Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Tafra, E. (2024). ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504
Tafra, Erika. "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504
Tafra, Erika. "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504
Tafra, E. (2024). 'ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504
Tafra E. ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504
E. Tafra, "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504