Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Vujeva, A. (2024). MOGUĆNOSTI PRIMJENE TIKTOK DRUŠTVENE MREŽE U PROMOCIJI KOZMETIČKIH BRENDOVA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:573977
Vujeva, Anđela. "MOGUĆNOSTI PRIMJENE TIKTOK DRUŠTVENE MREŽE U PROMOCIJI KOZMETIČKIH BRENDOVA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:573977
Vujeva, Anđela. "MOGUĆNOSTI PRIMJENE TIKTOK DRUŠTVENE MREŽE U PROMOCIJI KOZMETIČKIH BRENDOVA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:573977
Vujeva, A. (2024). 'MOGUĆNOSTI PRIMJENE TIKTOK DRUŠTVENE MREŽE U PROMOCIJI KOZMETIČKIH BRENDOVA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:573977
Vujeva A. MOGUĆNOSTI PRIMJENE TIKTOK DRUŠTVENE MREŽE U PROMOCIJI KOZMETIČKIH BRENDOVA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:573977
A. Vujeva, "MOGUĆNOSTI PRIMJENE TIKTOK DRUŠTVENE MREŽE U PROMOCIJI KOZMETIČKIH BRENDOVA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:573977