Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Perić, B. (2024). ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304
Perić, Božena. "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304
Perić, Božena. "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304
Perić, B. (2024). 'ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304
Perić B. ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304
B. Perić, "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304