Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Lončar, L. (2024). PRIMJENA EKSPERIMENATA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA U CILJU UTVRĐIVANJA CJENOVNIH STRATEGIJA PROIZVODA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:850747
Lončar, Luka. "PRIMJENA EKSPERIMENATA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA U CILJU UTVRĐIVANJA CJENOVNIH STRATEGIJA PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:850747
Lončar, Luka. "PRIMJENA EKSPERIMENATA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA U CILJU UTVRĐIVANJA CJENOVNIH STRATEGIJA PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:850747
Lončar, L. (2024). 'PRIMJENA EKSPERIMENATA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA U CILJU UTVRĐIVANJA CJENOVNIH STRATEGIJA PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:850747
Lončar L. PRIMJENA EKSPERIMENATA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA U CILJU UTVRĐIVANJA CJENOVNIH STRATEGIJA PROIZVODA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:850747
L. Lončar, "PRIMJENA EKSPERIMENATA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA U CILJU UTVRĐIVANJA CJENOVNIH STRATEGIJA PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:850747