Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Pofuk, N. (2024). UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321
Pofuk, Nikolina. "UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321
Pofuk, Nikolina. "UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321
Pofuk, N. (2024). 'UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321
Pofuk N. UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321
N. Pofuk, "UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321