Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Pervan, L. (2024). ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
Pervan, Lorenzo. "ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
Pervan, Lorenzo. "ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
Pervan, L. (2024). 'ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
Pervan L. ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129
L. Pervan, "ULOGA AUTOHTONE GASTRONOMIJE U STVARANJU DODANE VRIJEDNOSTI PROIZVODA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:792129