Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Mihaljević, P. (2023). VAŽNOST BRENDIRANJA U HOTELIJERSTVU NA PODRUČJU SPLITSKO DALMATINSKE ŽUPANIJE (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:921266
Mihaljević, Petra. "VAŽNOST BRENDIRANJA U HOTELIJERSTVU NA PODRUČJU SPLITSKO DALMATINSKE ŽUPANIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:921266
Mihaljević, Petra. "VAŽNOST BRENDIRANJA U HOTELIJERSTVU NA PODRUČJU SPLITSKO DALMATINSKE ŽUPANIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:921266
Mihaljević, P. (2023). 'VAŽNOST BRENDIRANJA U HOTELIJERSTVU NA PODRUČJU SPLITSKO DALMATINSKE ŽUPANIJE', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:921266
Mihaljević P. VAŽNOST BRENDIRANJA U HOTELIJERSTVU NA PODRUČJU SPLITSKO DALMATINSKE ŽUPANIJE [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:921266
P. Mihaljević, "VAŽNOST BRENDIRANJA U HOTELIJERSTVU NA PODRUČJU SPLITSKO DALMATINSKE ŽUPANIJE", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:921266