prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z

Milić, Duje
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Milić, D. (2023). UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142

Milić, Duje. "UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142

Milić, Duje. "UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142

Milić, D. (2023). 'UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142

Milić D. UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142

D. Milić, "UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.