Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Milić, D. (2023). UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142
Milić, Duje. "UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142
Milić, Duje. "UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142
Milić, D. (2023). 'UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142
Milić D. UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142
D. Milić, "UTJECAJ ČIMBENIKA NA ODABIR INTERNET PRODAVAONICE KOD GENERACIJE Z", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:444142