Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Kosor, N. (2023). UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054
Kosor, Nikolina. "UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054
Kosor, Nikolina. "UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054
Kosor, N. (2023). 'UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054
Kosor N. UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054
N. Kosor, "UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054