završni rad
UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Kosor, Nikolina
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Kosor, N. (2023). UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054

Kosor, Nikolina. "UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054

Kosor, Nikolina. "UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054

Kosor, N. (2023). 'UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054

Kosor N. UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054

N. Kosor, "UTJECAJ ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:234054

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.