Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Bilić, M. (2023). UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVINU (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:565967
Bilić, Marina. "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVINU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:565967
Bilić, Marina. "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVINU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:565967
Bilić, M. (2023). 'UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVINU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:565967
Bilić M. UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVINU [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:565967
M. Bilić, "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVINU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:565967